Start to Run: zet jij de eerste stap?

Over precies vier weken, op zaterdag 9 september, start de cursus Start to Run. Samen met een professionele trainer en met een groep zet jij dan die moeilijke eerste stap. Ren je mee? Meld je nu aan.

Het maakt niet uit of je totaal ongetraind bent of juist heel sportief, man of vrouw, piepjong of stokoud, iedereen kan beginnen met hardlopen! Als je meedoet met Start to Run helpt een professionele trainer jou met de eerste stap.

De trainer houdt je proces in de gaten, zorgt dat alles verantwoord verloopt en leert je de juiste loophouding en techniek. De rest van de groep is jouw stok achter de deur. Want je kunt misschien best in je eentje beginnen met hardlopen, maar je zal merken dat het met een groep veel gezelliger is.

Programma

De cursus Start to Run start op zaterdag 9 september en duurt zes weken. In de zevende week ben je klaar voor de Start to Finish-loop: ongeveer 25 minuten non-stop hardlopen. Dat lijkt misschien nu nog onbereikbaar, maar 92% van alle deelnemers aan de cursus haalt de eindstreep! Start to Run vindt plaats bij AV SPRINT in Breda (Dr. Schaepmanlaan 4) op zeven zaterdagen:

  • 9 september 2023 van 08:30 tot 09:00
  • 16 september 2023 van 08:45 tot 09:30
  • 23 september 2023 van 08:45 tot 09:30
  • 30 september 2023 van 08:45 tot 09:30
  • 7 oktober 2023 van 08:45 tot 09:30
  • 14 oktober 2023 van 08:45 tot 09:30
  • 21 oktober 2023 van 08:45 tot 09:30

Kosten

De kosten van de cursus Start to Run zijn € 52,50. Wat krijg je voor dat bedrag?

  • 6 weken looptraining van een professionele trainer
  • En deelname aan de Start to Finish-loop (7de les)
  • Een superhandige audiocoach voor je huiswerktrainingen
  • Een magazine met alle ins en outs over beginnen met hardlopen
  • Een gezellige hardloopgroep
  • Aan het einde ontvang je een welverdiende medaille

Hopelijk zien we jou bij de start van Start to Run!

Heb jij nog vragen over de cursus Start to Run, kijk dan eens op de site van de Atletiekunie voor meer informatie of stuur een mailtje naar ons secretariaat.